Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Η αυτοκριτική του Σοφοκλή



Με έντονη αυτοκριτική διάθεση, ο Σοφοκλής Σχορτσιανίτης παραχώρησε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην εφημερίδα «Θεσσαλονίκη» και τον Γιώργο Συρίδη. Ο σέντερ της Μακάμπι δείχνει περισσότερο συνειδητοποιημένος από ποτέ και μακάρι να συνεχίσει να σκέφτεται έτσι, με την ίδια φιλοσοφία, τα ίδια μυαλά και την ίδια διάθεση που αποπνέει αυτή η συνέντευξη. Μεταξύ άλλων ο Σοφοκλής τόνισε τα ακόλουθα:

«Κανείς άλλος παίκτης δεν έχει βρεθεί στη δική μου θέση. Τόσο χαμηλά και τόσο άσχημα όσο εγώ... Είχα περάσει μια καλή χρονιά με τον Ολυμπιακό, μετά είχα άλλες τρεις στις οποίες δεν υπήρχε ο Σοφοκλής ως επαγγελματίας μπασκετμπολίστας, έχω δει πως είναι αυτό και έχω δει πόσο χαρούμενος είμαι κάνοντας τα απλά πράγματα, δουλεύοντας μέσα στο γήπεδο όσο πιο σκληρά γίνεται, προσέχοντας τον εαυτό μου και το σώμα μου. Είδα, ότι έτσι περνούσα πολύ καλύτερα σε σχέση με τις στιγμές που έβγαινα έξω και έκανα τα λάθη που έκανα.

Ήξερα τι έπρεπε να κάνω, από τις εμπειρίες που είχα με παίκτες όπως τον Παπαδόπουλο, τον Διαμαντίδη, τον Αλβέρτη. Μην έχοντας την ικανότητα να αντέξω για πολλή ώρα στο παρκέ, δεν μπορούσα να τα δω και να τα αξιοποιήσω αυτά που μου έλεγαν. Αυτά τα παιδιά με μεγάλωσαν μέσα στην Εθνική ομάδα και είναι φίλοι μου. Είναι ουσιαστικά οι δάσκαλοί μου, καθηγητές μου! Τώρα είναι η ώρα να κάνω το επόμενο βήμα. Συνεχίζοντας να γυμνάζω το σώμα μου, θέλω να προσθέσω κι άλλα πράγματα στο παιχνίδι μου, το οποίο είναι πολύ περιορισμένο αυτήν τη στιγμή. Είμαι άβγαλτος ακόμα... Δεν υπάρχουν πολλά που μπορώ να κάνω, αν και είμαι αποτελεσματικός σε κάποια πράγματα.

Δεν είμαι τόσο αφελής και αγνώμων να θεωρώ ότι με μια χρονιά έχουν αλλάξει όλα. Έχω μια εικόνα πίσω μου που πρέπει να κλείσει και χρειάζονται πολλά χρόνια δουλειάς με πολλή αφοσίωση και συγκέντρωση. Αν το πιστεύω θα πρέπει να το κάνω και του χρόνου και του παραχρόνου και για πολλά χρόνια. Έχω αφήσει πολύ χρόνο να χαθεί, νομίζοντας ότι είμαι παίκτης υψηλού επιπέδου. Δεν είμαι. Έχω πολλά να διορθώσω, είναι περιορισμένο το παιχνίδι μου και πρέπει να δουλέψω πολύ για να καταφέρω να κάνω πράγματα που έχουν κάνει κορυφαίοι ψηλοί για χρόνια, με πολύ μεγάλη συνέπεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου