Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

ΜΑΛΑΓΑ: Εκστρατεία για τα διαρκείας



Η Μάλαγα συνεχίζει την διαφημιστική της καμπάνια , που σχετίζεται με την επέκταση της χωρητικότητας του γηπέδου της(το “Martin Carpena”).



Στους στόχους της διοίκησης είναι να εξαντλήσει το 90% των εισιτηρίων διαρκείας. Στην προσπάθεια της αυτή, οι υπεύθυνοι του τμήματος μάρκετιγκ αποφάσισαν να στείλουν την μασκότ(φωτο) της ομάδας… παντού. Σε παραλίες, εμπορικά καταστήματα κ.α. , προκειμένου να θυμίσει σε όσους ενδιαφέρονται, ότι η εικόνα του γηπέδου θα αλλάξει και ότι οι δυνατότητες επιλογής ως προς την αγορά εισιτηρίου διαρκείας θα είναι μεγαλύτερες . H μασκότ ονομάζεται  «Chicui» και είναι μια πολύ αγαπητή φιγούρα της πόλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου