Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Αλεξανδρής: «Κάποιος άλλος λόγος είναι…»


Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής εκτιμά ότι μάλλον ο λόγος για τον οποίο ο Άρης κατέβηκε οδικώς στην Αθήνα δεν είναι μόνο οικονομικός. Το είπε σήμερα το πρωί στον Γιάννη Φιλέρη στον “Sentra 103,3”. Η απάντηση του στο ερώτημα αν είναι τόσο μεγάλο το οικονομικό πρόβλημα στην ομάδα ήταν:«Όχι, να μην είμαστε υπερβολικοί. Κάποιος άλλος λόγος είναι. Γι' αυτό είπα και ότι εκτιμώ ότι ήταν η πρώτη και τελευταία φορά.
Είμαστε υποχρεωμένοι να σεβόμαστε τις αποφάσεις των διοικήσεων. Οι εποχές είναι δύσκολες, αλλά κι εγώ εξεπλάγην όταν μου είπαν ότι θα κατέβει το τμήμα του Άρη με το πούλμαν. Πιστεύω να ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που μου συνέβη αυτό.
Ειλικρινά, το είπα και χτες, είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που κατεβαίνω έτσι. Και σαν παίκτης που έπαιξα σε Αρη, ΠΑΟΚ και Ηρακλή, και σαν προπονητής που είμαι τόσα χρόνια, και στην Α2, δεν μου είχε ξανασυμβεί να κατεβούμε με πούλμαν. Όταν το ανακοίνωσα στους παίκτες δεν το πίστευαν ούτε οι ίδιοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου