Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

«Pre game; Αφού δεν πουλάει»



Στο ποδοσφαιρικό ντέρμπι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού που φιλοξένησε η Κρατική τηλεόραση πληροφορηθήκαμε με κάθε λεπτομέρεια πότε κατέφθασαν οι αποστολές στο γήπεδο, πώς τους υποδέχθηκαν οι αντίπαλοι, πότε ήρθαν οι επίσημοι, πότε ξύθηκε ο Βαλβέρδε , τι χρώμα ακουστικά φορούσε ο Σισέ…
Στην περίπτωση των σπουδαίων αυτών αναμετρήσεων της Ευρωλίγκα δεν φιλοτιμήθηκαν όχι ένα pre game να παρουσιάσουν αλλά παραμονές των αγώνων σε μεταμεσονύκτιο δελτίο (της ΝΕΤ) ,δεν υπήρχε ούτε αναφορά στους αγώνες!
Μην μας πουν πάλι «δεν πουλάει το μπάσκετ», εκτός κι αν ξαφνικά έγιναν αόρατοι οι 11.500 της Νokia Arena, οι 19.000 του ΟΑΚΑ, και τα sold out του «FUENTE DE SAN LUIS» της Βαλένθια και της Σιένα. Σε αντίθεση με την ΕΡΤ , η τηλεόραση της NOVA αξιοποίησε στο έπακρο το προϊόν που με μεγάλο κόστος απέκτησε.
Κάπου εδώ ταιριάζει γάντι η εξής δημοσιευμένη στο παρελθόν και από το blog μας άποψη:
«Τα τελευταία 11 τελευταία χρόνια φτιάχτηκε σιγά σιγά ένα σύστημα το οποίο λέει «το ποδόσφαιρο να πηγαίνει καλά κι όλοι οι άλλοι ας κουρεύονται»... Και αυτό το σύνθημα δημιούργησε ένα γενικότερο κλίμα, το οποίο τώρα διαπερνάει ολόκληρη την ελληνική κοινωνία .Μέσα σε αυτό το κλίμα μια στραβοκλωτσιά ενός μέτριου ποδοσφαιριστή προβάλλεται περισσότερο από ένα μετάλλιο στη γυμναστική ή από ένα κατόρθωμα της εθνικής μπάσκετ, με όλα τα καταστρεπτικά επακόλουθα για το παρόν και το μέλλον του αθλητισμού.
Γιατί, κακά τα ψέματα, σε μια εποχή που η επικοινωνία έχει υπερισχύσει αυτής της ίδιας της κοινωνίας, πώς άραγε να αντισταθεί μόνος και αβοήθητος ο αθλητισμός στην προπαγανδιστική λαίλαπα που τον σαρώνει; Σήμερα ό,τι δεν περνάει μέσα από τα Μέσα είναι σαν να μην υπάρχει. Αύριο όμως, όλα τα -εκτός ποδοσφαίρου- σπορ θα είναι πραγματικά ανύπαρκτα...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου